http://www.amco.pl

Szanowni Państwo

Wdrożony System Zarządzania Jakością ISO 9001 kładzie ogromy nacisk na jego stałe doskonalenie. Istotą wdrożonego systemu jest optymalizacja satysfakcji naszych klientów, czyli Państwa jako odbiorców naszych wyrobów. W związku z tym faktem zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenie nam odpowiedzi na kilka poniższych pytań. Analiza uzyskanych od Państwa odpowiedzi pozwoli nam na jeszcze lepsze dostosowanie się do Państwa potrzeb i oczekiwań, jak również przyczyni się do dalszego doskonalenia wdrożonego u nas systemu. Z góry dziękujemy za poświęcony nam czas oraz odesłanie ankiety.


Z poważaniem              
Zarząd AMCO              
 
Ocena jakości otrzymywanych od nas produktów  
Ocena w skali od 1-5, gdzie 5 jest oceną najwyższa
1 2 3 4 5
 
Ocena poziomu jakości obsługi technologiczno-wdrożeniowej w Państwa firmie  
Ocena w skali od 1-5, gdzie 5 jest oceną najwyższa
1 2 3 4 5
 
Ocena jakości obsługi Klienta /dot.centrali/  
Ocena w skali od 1-5, gdzie 5 jest oceną najwyższa
1 2 3 4 5
 
Ocena terminowości dostaw  
Ocena w skali od 1-5, gdzie 5 jest oceną najwyższa
1 2 3 4 5
 
Ocena konkurencyjności cen  
Ocena w skali od 1-5, gdzie 5 jest oceną najwyższa
1 2 3 4 5
 
Ocena jakości i sprawności obsługi ewentualnych reklamacji  
Ocena w skali od 1-5, gdzie 5 jest oceną najwyższa
1 2 3 4 5
 
Ocena informacji o wyrobach i usługach (oferty, katalogi, strony WWW)  
Ocena w skali od 1-5, gdzie 5 jest oceną najwyższa
1 2 3 4 5
 
Uwagi  
 
Czy są Państwo naszym Klientem?  
 
Imię  
 
Nazwisko  
 
Adres email